یکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

جدیدترین تصاویر از سریال نوروزی «زعفرانی»

فارس: ایرج محمدی گفت:بر اساس قصه‌ای که در اختیار داریم،می‌بایست مراسم گلریزان در سریال «زعفرانی» داشته باشیم و به همین خاطر در حال حاضر مشغول انتخاب یک زورخانه در شمال شهر هستیم.

ایرج محمدی تهیه کننده سریال نوروزی «زعفرانی» گفت: تاکنون بیش از نیمی از سریال «زعفرانی» مقابل دوربین رفته است و تدوین نیز به صورت همزمان انجام شده است.

وی ادامه داد:‌ آهنگسازی سریال را مهیار علیزاده آغاز کرده است و تا اوایل هفته آینده نیز موسیقی تیتراژ و متن سریال آماده خواهد شد و سپس خواننده تیتراژ پایانی را انتخاب می‌کنیم.

تهیه کننده سریال «سر به راه»‌ افزود:‌همه بازیگران تا امروز مقابل دوربین حامد محمدی رفته‌اند و تا روزهای آینده دو بازیگر نیز به جمع بازیگران‌مان اضافه خواهند شد.

این تهیه کننده با اشاره به لوکیشن‌های این هفته گروه تولید بیان داشت:‌سه روز ابتدایی هفته را در حوالی دربند و مقابل کلانتری آن منطقه به ضبط سکانس‌های خیابانی مشغول هستیم و بعد از آن به لوکیشن اصلی که خانه‌ای در فرحزاد(منزل ناصر و نسرین)،رستوران همایون و قهوه‌خانه زعفرانی است،می‌رویم.

وی ادامه داد:‌ بر اساس قصه‌ای که در اختیار داریم،می‌بایست مراسم گلریزانی در سریال داشته باشیم و به همین خاطر در حال حاضر مشغول انتخاب یک زورخانه در شمال شهر هستیم.

به گزارش فارس، تاکنون بازیگرانی چون ستاره اسکندری در نقش نسرین، نرگس محمدی(مینا)،مهدی هاشمی(ناصر)،مهران احمدی، هادی کاظمی،حسین سلیمانی،حدیث میرامینی(شکوفه، عروس خانواده)، حسام محمودی(پسر ناصر و نسرین)، شیدا خلیق(مریم دختر خانواده)، سیدمهرداد ضیایی مقابل دوربین زعفرانی قرار گرفته‌اند.

«زعفرانی» به قلم سعید جلالی و کارگردانی حامد محمدی برای نوروز شبکه دو سیما تهیه می‌شود،در خلاصه داستان این سریال آمده است که: ۹۹ درصد، کمی بیشتر و کمتر فرقی نمی‌کند. اگر زعفرانی باشی همه چیز درست پیش می‌رود. خانواده ناصر و نسرین که زندگی‌شان عطر و طعم زعفرانی دارد، از این قاعده مستثنی نیستند.اگر چه صد تا دوست  دارند و البته یک دشمن...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.